نخستین مجتمع خیریه کودکان بی‌سرپرست و نیازمندان افتتاح شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نه تو مانی و نه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی به حباب نگران لب یک رود قسم و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت غصه هم میگذرد آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند !

به نظر شما علت اصلي اختلاف طبقاتي چيست ؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهر باران ، باراني براي مهرورزي و آدرس mehrbaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 42
بازدید هفته : 299
بازدید ماه : 299
بازدید کل : 62406
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 60
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 39
:: باردید دیروز : 42
:: بازدید هفته : 299
:: بازدید ماه : 299
:: بازدید سال : 510
:: بازدید کلی : 62406

RSS

Powered By
loxblog.Com

به تو مي گويم باراني تر باش آن پايين ترها دستان زيادي در تمناي باران تو اند . لب هاي زيادي خشكيده پس ببار !

نخستین مجتمع خیریه کودکان بی‌سرپرست و نیازمندان افتتاح شد
چهار شنبه 9 اسفند 1391 ساعت 19:2 | بازدید : 199 | نوشته ‌شده به دست شيدايي | ( نظرات )

 با حضور رئیس سازمان بهزیستی و کتایون ریاحی در کیش:

نخستین مجتمع خیریه کودکان بی‌سرپرست و نیازمندان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور و کتایون ریاحی از هنرمندان مطرح،نخستین مجتمع خیریه ویژه کودکان بی‌سرپرست و نیازمندان در جزیره کیش افتتاح شد.

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، صبح امروز با حضور همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور و کتایون ریاحی از هنرمندان مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر ، نخستین مجتمع و مرکز خیریه ویژه کودکان بی‌سرپرست و نیازمندان در جزیره کیش افتتاح شد.

در حالی مجتمع اشاره شده در جزیره کیش افتتاح شد که قرار است این مجتمع به روستاها و مناطق محروم کیش خدمات ویژه‌ای را در بخش‌های مختلف حمایتی ارائه کند.

همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم افتتاح مجتمع خیریه در کیش در گفت‌با خبرنگار اجتماعی فارس اظهارداشت: افتتاح این مجتمع در راستای توسعه مشارکتهای مردمی سازمان و با توجه به رویکرد جدید بهزیستی صورت گرفته است.

وی از حضور هنرمندان و چهره‌های مطرح هنری در حمایت از مددجویان،کودکان بی‌سرپرست در کشور خبرداد و گفت: خوشبختانه با طراحی و برنامه ریزی که از سوی بهزیستی و جامعه هنری صورت گرفته است این مشارکت نسبت به سالهای گذشته افزایش یافته است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: خوشبختانه تعاملات خوبی بین سازمان بهزیستی و جامعه هنری وجود دارد و افتتاح مراکز خیریه در سطح کشور می‌تواند در کاهش فقر زدایی و حمایت از نیازمندان موثر باشد.

وی ادامه داد: بزودی مراکز خیریه دیگری در سطح کشور با همکاری دیگر هنرمندان افتتاح خواهد شد که این می‌تواند برای کشور و قشرهای ضعیف موثر باشد.

کتایون ریاحی نیز در مراسم افتتاح نخستین مجتمع خیریه کودکان بی‌سرپرست و نیازمندان در جزیره کیش اظهار داشت: بنده سال‌ها به طور آشکار و مخفی اقداماتی را در جهت حمایت از کودکان بی سرپرست و نیازمندان انجام داده‌ام و از این کار لذت می‌برم.

وی در خصوص دلیل ساخت و احداث نخستین مجتمع خیریه کودکان بی‌سرپرست و نیازمندان در کیش گفت: با توجه به اینکه بنده در این جزیره زندگی ‌می‌کنم و با مشکلات مردم آشنا هستم تصمیم گرفتم تا این مجتمع را در این منطقه و در جهت حمایت از کودکان بی سرپرست بسازم.

این هنرمند کشورمان ادامه داد: خوشبختانه سازمان بهزیستی نیز در صدور مجوز و همچنین مراحل مختلف کار همکارهای لازم را داشته است.

ریاحی ادامه داد: افتتاح این مجتمع با دو هدف انجام شده است که در گام اول بنا داریم خدماتی را در بخش‌های حمایتی قشر ضعیف در شرایط مختلف انجام دهیم و در گام بعدی به موضوع توانمند سازی قشر نیازمند توجه خواهد شد.





:: موضوعات مرتبط: باران محبت , اخبار , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: